luni, 7 martie 2011

Prajitura pentru mama

Prajitura pentru mama
Tudora Luca

De ziua ta, mamico,
O prajitura-ti fac.
Voi pune-n ea, desigur,
Delicii care-ti plac:

Intr-un castron albastru
(cu flori si nu prea mare),
Amestec fara grija
O cana de-ascultare,

O lingurita plina
Cu dragoste curata
Un zambet ca de miere
(din cea mai mult laudata),

Putina harnicie,
Un gram de multumesc,
O frunza de speranta
Si-un mare "Te iubesc!";

Adaug un pahar
Cu varf de vorba dulce,
(ca inteleptul stie bine,
ca mult folos ne-aduce!).

Si cu ocazia asta
Promit inca o data
Ca n-am sa te mai supar
Dacat poate... cateodata !

Apoi rastorn in joaca
Aluatul meu voios
Si in cuptorul inimii
Il rumenesc frumos.

Si perfect ca el sa fie
(atat cat pot si eu)
Am sa presar deasupra
Cate-un sarut mereu!

Imi pun vreo trei dorinte
Si prajitura-i gata.
Te sfatuiesc, mamico,
Sa n-o mananci pe toata!

Oricat ar fi de buna,
Pastreaza-o orice-ar fi,
Ca s-o mananci cu mine,
In fiecare zi!

Iti daruiesc si-o floare,
Te-imbratisez cu dor,

Al tau drag puisor!


LA MULTI ANI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu